EBA lspLiderEBA member company_
Ru  |  Ukr  |  En
Новий сайт Центру іноземних мов А.В.С. Оцініть уже зараз!
Про компанію
Новини
Наші клієнти
Нагороди
Фотогалерея
Новини

ВИ Бренд. Як стати брендом?

На майстер-класі Ви отримаєте практичні поради як створити свій власний бренд та дізнаєтесь:

  • Що таке бренд? Його складові.
  • Приклади відомих успішних брендів. Історія їх успіху.
  • Скільки коштує бренд? За скільки бренд можна продати?
  • Як стати брендом ? Скільки для цього потрібно інвестицій?
  • Корисні практичні поради.

Дата: 17 грудня

Час: 18.30 – 20.30

Вартість: 300 грн.

Реєстрація за тел.: 529 41 99, 067 240 91 72

Спікер тренінгу:

Юлія Гавриленко вже більше 17 років працює в відомих іноземних компаніях, з яких 15 в Маркетингу. За першим фахом філолог – вчитель іноземних мов (французька, англійська мова), а в 2006 отримала диплом Маркетолога в СIM (Королівський Інститут Маркетингу) при Міжнародному Інституті Бізнесу в Києві.
Бізнес кар’єру почала  в 1997 році в компанії Nestle, де за 7 років виросла до рівня Brand Manager (бренди Nuts, Nesquik, Світоч печиво). В 2004 році отримала пропозицію від GSK , де за 6 років відповідала за бренди Aquafresh та Coldrex (бренд №1 в компанії).
З 2010 по 2012 рік працювала на фармацевтичному ринку – в компанії Pfizer маючи посаду Business Unit Manager розвивала новий напрямок безрецептурних препаратів (вітаміни Centrum) та в компанії Sanofi,  де відповідала за найбільшу категорію в компанії – Гастро препарати (бренди Эссенціале, Фестал, Ентерожерміна, Маалокс).
В 2012 році вирішила повернутися на ринок FMCG (Fast Moving Consumer Goods) і працювати з товарами повсякденного попиту. Займалася інноваціями в компанії SanInBev (пиво «Bud», «Stella Artois», «Staropramen», «Чернігівське», «Рогань» та інші) та відповідала за більше ніж 90% бізнесу в компанії Вітмарк (соки «Наш Сік», дитяче харчування «Чудо-Чадо»…).
В професійному портфелі  запуски десятків нових продуктів і категорій, багато успішних рекламних компаній. Протягом всієї кар’єри відвідала більше десятку тренінгів та навчальних курсів з маркетингу та інших направлень бізнесу.
З 2012 року є викладачем Київської Академії Реклами.

Впевнена, що кожна Людина – це Бренд зі своїми Image (імідж), Value (цінність) & Attributes (атрибути), і дуже важливо, щоб Brand Positioning (позиціонування бренду) співпадало з його Brand Perception (сприйняття бренду).

Реєстрація за тел.: 529 41 99, 067 240 91 72

Пiдписатися на розсилку новин
Пiдписка на розсилку

'Пiдписатися

Видалити адресу